21.Лис.2022

          Запорукою якісної дошкільної освіти є мовленнєвий розвиток дошкільника. Тому перед педагогами стоять завдання з формування правильної звуковимови, збагачення та активізації лексичного запасу, оволодіння граматично-правильним мовленням, зв’язним мовленням, художньо-мовленнєвого розвитку дитини.        З метою надання рекомендацій, алгоритму роботи щодо проведення мовленнєвого діагностування, в листопаді 2022 року, вчителем-логопедом Русаловською Аллою … Продовжити читання “Консультація для педагогів «Визначення рівня сформованості звукової культури мовлення дитини»”

Детальніше
04.Лис.2022

         Перші слова, фрази, речення з уст малечі – надзвичайна радість для усіх батьків. Починаючи уже з цього часу важливо зрозуміти, що мовлення – надзвичайно складний процес, який має багато міфів. Які ми сьогодні будемо розвінчувати:  Міф 1. “Запуск мовлення” = “Швидкий старт”.        Ми з вами живемо в час … Продовжити читання “Міфи про запуск мовлення”

Детальніше
12.Жов.2022

       Терміни появи у дітей голосних і приголосних звуків індивідуальні та залежать від умов розвитку мовлення, а також від індивідуальних особливостей розвитку дитини. Однак можна орієнтуватись на загальноприйняті норми. 1– 2 роки – А, О, Е, М, П, Б; 2–3 роки – І, И, У, В, Ф, Г, К, Х, Н, Й; 3 … Продовжити читання “Вікові норми  звуковимови”

Детальніше
27.Лип.2022

️           Дивна істота з ще дивнішою усмішкою, що підкреслена червоним кольором губ. Навіть кумедно. І його ласкаво звуть Хаґґі Вагґі. Цей усміхнений любитель обіймів – персонаж жахів 16+, який обіймає, щоб убити, а червоний на обличчі навколо його численних зубів – символ проливаючої крові своїх жертв. І поставивши дітям одне … Продовжити читання “Хаггі Ваггі в Ельфійській гавані – дуже небезпечна тенденція дісталася до наших дітей.”

Детальніше
18.Лют.2022

Обмеженість або недостатність довільних рухів органів мовлення (м’язів губ, язика, піднебіння, голосових зв’язок) виявляються в тому, що діти за нормальної будови периферичного мовленнєвого апарату не можуть за завданням: – висунути язика за межі зубів, – пересувати його у порожнині рота, – опускати вниз до нижніх різців, – піднімати кінчик язика до верхніх різців. Для таких … Продовжити читання “ОСОБЛИВОСТІ МОТОРИКИ АРТИКУЛЯЦІЙНГО АПАРАТУ ОСІБ З ДИЗАРТРИЧНИМИ ПОРУШЕННЯМИ”

Детальніше